Portré
  /  2021.12.20.  /  

Kortárs skandináv design, ami a szemnek, a kéznek és léleknek is kedves

Megnyílt a Home of Solinfo

A Solinfo Group 1990-es alapítása óta a professzionális világítástechnika, a high-end design bútorok és az enteriőrtervezés univerzumának megkerülhetetlen szereplőjévé vált.

A közelmúltban számtalan újdonsággal örvendeztette meg a design szerelmeseit - a Solinfo Café, a Vitra és a Molteni Showroomok után a például a Solinfo Shoppal és a Roche Bobois Flagship Store-ral, az izgalmas pop-up megjelenésekről nem is beszélve. 2021-ben pedig új fejezet kezdődött a márka életében, hiszen decemberben megnyitotta kapuit a Home of Solinfo, ami a skandináv design krémjét gyűjti össze azoknak, akik szofisztikált otthonná szeretnék varázsolni a környezetüket. Ismerd meg közelebbről Budapest legújabb design bázisát Egresits Georginával, a Solinfo marketingvezetőjével készített interjúnkból!

Gratulálunk az új üzlet nyitásához! A Solinfo Group referenciái között a mesés irodaházak, hotelek, éttermek és bárok mellett szép számban szerepelnek privát ingatlanok is. Az új márka, a Home of Solinfo is elsősorban a végfelhasználókat célozza. Milyen változást, trendeket tapasztaltatok az elmúlt 1-2 évben az ő igényeikben, ízlésükben vagy választásaikban? 

Különös módon éppen a pandémia bezártsága hívta életre a Home of Solinfo projektet, hiszen a kényszerűen otthon töltött napok, hetek, hónapok mindennél fontosabbá tették a komfortos és meghitt tereket. Az egész világ egyszerre eszmélt rá, hogy mennyit segíthet a kényelmünkön, a biztonságérzeten, ha házból és lakásból valódi otthont teremtünk. Ebben segítenek minket a kortárs nordic dizájn úttörői, a lagom, a sisu, a hygge életérzés szakértői - és mostantól a Home of Solinfo széles kínálata is.

Milyen márkákat lehet megtalálni az új üzletben?

Megannyi olyan szépség található a Home of Solinfo kínálatában, amit csak náluk lehet megvásárolni a kizárólagos viszonteladói megállapodásoknak köszönhetően. Emellett pedig fontos számunkra, hogy a jövőben hazai tervezők is megjelenjenek az új belvárosi üzletben.

Legújabb showroomunk 400 négyzetméteren hozza el a skandináv formatervezés legjavát,

a kiegészítőktől kezdve a bútorokon át egészen a lámpákig. A hiánypótló üzletben óriási raktárkészlettel és azonnal elérhető szépségekkel várjuk az érdeklődőket körülbelül 40-50 márka, köztük a Bloomingville, Broste Copenhagen, byNord, Design Letters, HKliving, House Doctor, Hübsch, Lucie Kaas, Meraki, Nicolas Vahé, Nordal Denmark, Novoform, 101 Copenhagen, Bitz, by Lassen, Hay, Kay Bojesen, Kreafunk, Muuto, Norman Copenhagen, Ro collection, Skandinavisk, Paper Collective, &Tradition, Carl Hansen and Son, Finn Juhl, Fritz Hansen, Gubi, Menu, Vipp, Vitra különlegességeivel.

Miért éppen a skandináv vonalra esett a választás? Véleményetek szerint minek köszönhető a nordic design töretlen népszerűsége?

Fontos célkitűzésük, hogy ne csak a szemnek szépet kínálják, de a praktikumra is gondoljanak, egyszerűen és frappánsan. A skandináv életszemlélet a letisztultság és a formavilág mellett a funkcionalitást is előtérbe helyezi. Északon nem a vitrinnek készítik a tárgyakat, hanem büszkén használják is őket a hétköznapokban.

Ezt az ars poeticát szeretnék hirdetni a Home of Solinfoval is.

Mi alapján alakítottátok ki az új termékszelekciót?

A cégcsoport szakmai csapatának tudása bőven túlmutat az úgynevezett “dizájnérzékenységen”: a vásárlók igényeit évtizedek óta monitorozzuk, empirikus kutatómunka eredménye a Home of Solinfo márkáinak összegyűjtése, árukészletének értő válogatása. A kínálat a keresletre reagálva frissül majd, és szezonális design csemegékre is lehet számítani.

A teljesség igénye nélkül konyhai- és fürdőszobai kiegészítők (például: tálcák, tárolókosarak, tányérszettek, tükrök), lakástextilek, illatgyertyák/diffúzerek, fali dekorációk, poszterek is helyet kapnak a hangsúlyos bútorok és lámpák mellett.

Hol lehet megtalálni az új termékvonalat?

A 7. kerületi Rumbach Sebestyén utca 19. szám alatt található új lokációval nem titkolt célunk az offline vásárláshoz, a tárgyak tapintásához, körbejárás élményéhez való visszaszoktatás. Az üzletben is erre a komplex élményre törekszünk, felkészült és lelkes csapatunktól stílusbéli tippeket, tanácsokat is kérhetnek a látogatók. Természetesen a Solinfo Shop weboldal is zavartalanul üzemel, ahol a termékek egy részét online is meg lehet vásárolni.

Látogass el a Solinfo Group legújabb üzletébe, és készülj fel egy igazán évkezdésre! Ha pedig szeretnél naprakész maradni a hazai design szcéna újdonságaival kapcsolatban, iratkozz fel hírlevelünkre, kövess minket Facebookon és Instagramon a következő S/ALON BUDAPEST-ig!

2021.12.20.

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

Vissza a blog főoldalra
 “A virág szeretete hajt”
/ Portré

“A virág szeretete hajt”

Interjú Zala Andreával és Henrik Katával, a Florista alapító-tulajdonosaival
A fenntarthatóság kicsiben kezdődik
/ Portré

A fenntarthatóság kicsiben kezdődik

Újra!Alkotó Energia: a tudatos életmód új online magazinja
mutass meg mindent!