A S/ALON BUDAPEST legfontosabb céljai között szerepel a nemzetközi design márkák megismertetése a hazai közönséggel, valamint a magyar design szcéna és a legnagyobb stúdiók közti személyes és szakmai kapcsolat megteremtése, ápolása. Csak úgy, mint az előző években, a S/ALON BUDAPEST 2021-ben is az enteriőr design legmeghatározóbb szereplőit látja vendégül, akik összetéveszthetetlen stílusukkal és minőségi termékeikkel kápráztatják el a Budapest Aréna látogatóit. Ezen páratlan márkák egyike a Moroso, melyet elsődleges magyarországi forgalmazója, a Decor Floor márkacsaládba tartozó pointone és pointzero hoz el az idei kiállításra. Az olasz luxus kanapék és ülőbútorok gyártója 70 év bútortervezési tapasztalatát hozza magával - hogy többet is megtudhassunk a márka jelenéről és jövőjéről, Andrea Bazzaróval, a Moroso marketing menedzserével beszélgettünk.
A márka valódi ereje abban az egyedi vízióban keresendő, mely majdnem 70 éven keresztül csiszolódott és fejlődött. Ez a kreatív szemlélet számos különböző valóságot magába foglal, melyek természetes módon kapcsolódnak egymáshoz. A Moroso egyet jelent a bátorsággal, a változatos életutakkal és nézőpontokkal, valamint egy úttörő, a jelenlegi trendektől eltávolodó, jövőbe tekintő design szemlélettel.
A Moroso sok-sok évtized után is családként működik; ahogy a mottónk is tartja, “csak csináljuk a dolgunkat, és csináljuk jól”! Ez a mai napig áthatja működésünk minden aspektusát. Az alapításkor lefektetett minőségi és alkotói elvek ma is meghatározóak. A barátokkal, partnerekkel, ügyfelekkel, tervezőkkel és építészekkel ápolt kapcsolat továbbra is központi helyet foglal el márkánk prioritásai között.
Josh kanapé. Tervező: Edward van Vliet
Nálunk elengedhetetlen a sokszínűség, valamint a határtalan kreativitás és önkifejezés. Minden projekt és ügyfél más; minden egyes probléma személyes megközelítést kíván. A vállalat stratégiai víziójának és Patrizia Moroso alkotói szemléletének fúziója adja a stabil alapot ahhoz, hogy minden kollaborációs partnerünk felé a személyes önkifejezéséhez szükséges maximális támogatást nyújthassuk.
A Moroso 2021-ben tovább folytatja az elmúlt években megkezdett munkát, s egyre szorosabbra fűzi termékpalettáját, hogy komplett lakossági megoldásokat nyújthasson ügyfeleinek. Patrizia vezetése alatt sok energiát fektetünk a mindent magába foglaló design megoldások készítésében. Konkrét termékekből, szövetekből és dekorációs kiegészítőkből álló kollekciókat állítunk össze, hogy egy adott térben egymásból a maximumot hozzák ki. Ezzel egyidejűleg célunk, hogy erősítsük jelenlétünk a szerződéses piacon, s ennek érdekében 2021-ben elindítottuk új üzletágunkat, a Moroso Contractot. Az ágazat alapja az építészekkel, fejlesztőkkel és ügyfelekkel közös munka lesz, mely során a márka értékeit megtestesítő egyedi megoldásokat keltünk életre.
Design by Nature kollekció
Jelentős idei projektünk a svéd Front stúdióval közös munkánk, mely talán a márka történetének egyik legkülönlegesebb kezdeményezése. A “Design by Nature” sorozatot azok a tanulmányok ihlették, melyek rávilágítanak, hogy a természetben töltött idő közvetlen, pozitív hatással van a hétköznapi jóllétünkre, memóriánkra és kreativitásunkra. A projekt végeredményeképp reméljük, hogy a természetet az enteriőrökbe tudjuk csalogatni.
Ez még titok!
Bold kanapé. Tervező: Patricia Urquiola.
Az ilyen és ehhez hasonló események egy ritka, ám annál fontosabb lehetőséget biztosítanak: személyes találkozási pontot partnereinkkel, ügyfeleinkkel és a tervezőkkel, mindezt egy olyan közegben, ahol a legapróbb részletig kidolgozott a látogatói élmény. Nagyon várjuk már azokat az időket, amikor ezekre a találkozásokra újra lehetőség nyílik.
A tavalyi év leginkább ellenállóságra tanított minket, és arra, hogy bármilyen kihívásba ütközünk, meg kell maradnunk a számunkra kijelölt úton. Fontos az előrelátás, hogy a terveinket a körülményekhez képest rugalmasan tudjuk alakítani. 2020 ezen kívül egy lokalizáltabb vállalati stratégia felé billentette el a márka működését mind kommunikációban, mind igényteremtésben, valamint események szervezésben. A globális változásokat továbbra is madártávlatból kémleljük, s egyre többet fektetünk fenntartható megoldások kialakítására.
Gogan kanapé és Ruff székek. Tervező: Patricia Urquiola.
A közelmúlt megjelenései kifejezetten közel állnak a szívemhez, köztük is a Patricia Urquiola által tervezett Gogan kollekció és Ruff székek. Lágy, íves formaviláguk nyugtató hatással van az elmére, és gyönyörű vonalaikat teljes mértékben a tér szolgálatába állítják. Másik kedvencem az exkluzív Ikebana szövettel díszített Josh kanapé, melyet Edward van Vliet tervezett. Egy mindig kényelmes, sohasem unalmas darab!
Minden látogatónknak biztosítjuk a hamisítatlan Moroso élményt!
Gentry kanapé. Tervező: Patricia Urquiola.
Ha már tűkön ülsz, hogy személyesen is megismerd a Moroso megkapó formavilágát és páratlan minőségét, mindenképp látogass el 2021. szeptember 24-26. között a S/ALON BUDAPESTRE, ahol legismertebb design márkák mellett a szakma kiemelkedő képviselői, tervezők és fantasztikus kollekcióik várnak. Hivatalos Facebook és Instagram oldalainkon, valamint hivatalos honlapunkon folyamatosan frissülő tartalmakkal, szakmai cikkekkel és újdonságokkal biztosítjuk, hogy felkészült maradj! Találkozzunk ősszel a Budapest Arénában!
Borítókép: Modernista kanapé. Tervező: Nipa Doshi, Jonathan Levien.