Látásmódjának, kreativitásának és a kiváló minőségű anyagok gondos kiválasztásának nyomán a Novacolor évtizedek óta kínál belső és külső dekoratív bevonatokat, valamint a modern homlokzatokhoz és a történelmi épületekhez ideális ásványi és szintetikus burkolati megoldásokat építészek és tervezők számára.
A márka 1982-ben alakult Forliban, Olaszország egyik legtermékenyebb területének szívében, 2009-ben pedig a San Marco csoport részévé vált, amely Olaszország vezető vállalata az építőipari festékrendszerek gyártásában. Visszatérő partnerünk, a Novacolor Hungary jóvoltából első kézből tapasztalhatod meg az olasz márka lélegzetelállító hatását az idei S/ALON BUDAPESTEN. Készülj fel az élményre Roberta Veccivel, a San Marco Group SPA International Marketing Group Directorával készített exkluzív interjúnkkal, amellyel bepillantást nyerhetsz a márka természetközpontú filozófiájába!
Márkánk fő fókuszában a design-központú termékek állnak: az esztétika és funkcionalitás, melyek eleganciával, modernitással és fenntartható technológiával, Olaszországban készült színekkel és textúrákkal emelik otthonaink színvonalát.
Minden általunk létrehozott koncepció szorosan kapcsolódik a vállalat értékeihez és a márka stratégiai elképzeléseihez. A We Belong to Nature olyan anyagokra és textúrákra fordítódik, amelyekben megvan a potenciál az előre tekintésre, azzal a tudattal, hogy mindannyiunknak be kell vinnünk a természetes elemeket az otthonunkba.
Komoly elköteleződésünk a megbízható nyersanyag-beszállítók felkutatása, az anyagok újrahasznosítása és -felhasználása, valamint a ökológiai lábnyom csökkentése terén egyre jelentősebb. A 2030-ra és 2050-re kitűzött szigorú követelményeknek meg kell felelnünk, amikor minden vállalatnak számot kell majd vetnie, hogy ESG-stratégiái mennyire bizonyultak hatékonynak.
Ami a kampányban szereplő anyagokat illeti: általánosságban elmondható, hogy a fő elem a mészkő, illetve a szerves nyersanyagok természetes elbűvölő érése, öregedése. Milyen méltóságteljesen válnak életünk részévé, és hogyan befolyásolják azt az esztétikát, amelyet nap mint nap ünnepelünk.
Ez mindenekelőtt a hála megnyilvánulása volt: hála a követőink és a partnereink iránt szerte a világon.
Az öröm pillanata, amelyet eklektikus színekkel és textúrákkal fejeztünk ki, sokunk történetét elmesélve. Ez egy megfelelő pillanat volt arra, hogy időt szenteljünk az ügyfeleknek, és megmutassuk, hogy minden siker mögött kemény munka, elemzés, a piac megismerése, az emberekhez való örömteli hozzáállás és befogadás áll. Három nap alatt több száz résztvevőnk volt, ami a termék történetében és sikerében való részvételhez kötődő jó szándékot és odaadást bizonyította.
Nos, 20 évnyi siker után bőven lenne mit mondani! A lényeg a nagyszerű látvány, mely modern és egyszerre hagyományos hatású, emellett rendkívül könnyen alkalmazható, így igen szerethető.
A Marmorino Ks soha nem fog kimenni a divatból, hiszen már több mint 500 évet megélt, és még mindig rendkívül modernnek tűnik!
Jól hidratált mészgittből, finom márványporokból és reológiai módosítókból készül, amelyek garantálják a tökéletes bedolgozhatóságot. A Marmorino Ks lehetővé teszi "felhős" esztétikai hatások elérését lágy és élénk árnyalatokkal, vagy akár teljesen sima, egyenletes felületek létrehozását, amelyek a hagyományos és történelmi Marmorino Veneziano emlékét idézik.
Az Ambassador projektek mögött álló koncepció 3 pilléren nyugszik: befogadáson (ezért van 3 különböző résztvevői csoport, lakberendező mesterek, építészek és belsőépítészek), kulturális cserén és képzésen. Az évek során a nagyköveteinkkel való együttműködés különböző módjait fejlesztettük ki, ilyenek például a mesterkurzusok, rendezvények, ötletelések és kreatív találkozók új textúrák kifejlesztése érdekében.
Másrészt különböző projektekben dolgozunk együtt tervezőkkel és építészekkel, például a fotózások stílusának megalkotását, tapétacsalád létrehozását, színtrend-kollekciók felügyeletét bízzuk rájuk.
Számunkra az építészek és a tervezők nyitnak ablakot a világra.
Megmutathatják, hogyan finomhangoljuk tevékenységünket vagy éppen használjunk egy másik “nyelvet”. Ez egy rendkívül dinamikus kapcsolat, amely ötletekkel és új energiával gazdagítja a márkát.
A Novacolor nagykövetek sokszínű közösséget alkotnak, amely különböző profilokat, kultúrákat és szakmai készségeket ötvöz. Bár fizikailag távol vannak egymástól, mégis egy közös cél köti össze őket: kényelmet és jólétet teremtenek otthonunkban, miközben védik környezetünket. Idén Jacobo Rubio, Carsten Reiss, Mariusz Lisowski, Chinonso Joseph Okuani, Octavian Roman, Florin Ciprian Manciu, Elliott Hall, Paolo Volpato, Francesco Piazza és Loris Cinto alkotják a nagykövetek csapatát.
Folyamatosan tanulmányozzuk a 2023-as színtrendeket, amelyekről novemberben le is rántjuk a leplet. Újra visszatér a levendula, de a fényűző vörös és a homoksárga is, amely összeköt minket a természettel és a földdel, nem is beszélve a világoskékről, amely rengeteg nyugalmat és belső békét hoz otthonunkba.
Nos, az idei minden bizonnyal egy átgondoltabb részvétel lesz, hiszen már jobban értjük az ország történelmét és kulturális hátterét. Elegáns belsőépítészeti megoldásokkal készülünk, amelyeket a környezetet tiszteletben tartó szemlélettel és organikus termékekkel valósítunk meg. A padlóburkolatok iránt továbbra is nagy érdeklődést tapasztalunk, az otthonokban a folytonosság a tervezés egyik kulcseleme.
A vonalak nem törnek meg, és egy letisztult víziót képviselnek arról, hogy milyenek szeretnénk lenni most és az elkövetkező években: jobb és tudatosabb emberek, meglepően szép környezetben, amely magában foglalja a természetet és a Föld minden sokszínűségét.
Fedezd fel a Novacolor ezerarcú világát a S/ALON BUDAPESTEN szeptember 23-25. között a Budapest Arénában! Kedvezményes árú belépődet elővételben megválthatod itt, Facebookon és Instagramon pedig apadatlan inspirációval várunk az őszi eseményig is.