Egy kifinomult illattal jobban meghatározhatjuk egy helyiség hangulatát, mint azt gondolnánk: az árnyalt, sokrétű illatok emlékeket ébresztenek, asszociációkat keltenek, és a lelkünk olyan mély rezdüléseit indítják be, amiknek nem is vagyunk a tudatában. Legyen az a lakásunk nappalija, ahova egy illat segítségével egy firenzei liget költői atmoszféráját teremtjük meg, egy iroda amúgy jellegtelen tárgyalója, amit tömjén és egzotikus fűszerek gazdag, időtlen eleganciájával ruházunk fel, a fürdőszoba, amit a gyermekkori púderes tisztaság illatával töltünk ki, vagy a hálószobánk, ahol érzéki, mély, füstös, csábító utakra hív kalandozni a Lakásparfüm.
Weboldal www.lakasparfum.hu |
A 2005-ben alapított olaszországi cég, a Scent Company ma vezető szerepet tölt be az illatbranding területén. A cég egyedi, személyre szabott és művészi illatbranding szolgáltatásokat kínál, amit az olasz haute parfüméria történelmi, művészeti és kulturális öröksége inspirált. Az érzések erejét használva megteremti az érzelmi elköteleződést, amit a személyre szabott signature illat vált ki.
A CULTI MILANO Alessandro Agrati eklektikus elméjének intuíciójából született. A CULTI nevet a hangulatkultúra létrehozásának ötlete ihlette, ami hihetetlenül hiányzott akkori világunkból 1988-ban. A kultúrát és a stílust átszövő projekt az elmúlt 30 évben gondosan kidolgozott kreatív utat követett, és ezáltal kifejezetten személyes szellemű márkává vált. Személyes, mint a kultúra, amely a mindennapi tapasztalatainkból formálódik. Személyes, mint egy illat, melytől előtörnek az emlékek.
Weboldal
https://www.culti.com/