Merész, mégis kifinomult design megoldások és megkérdőjelezhetetlen minőség - ezek jellemzik a Decor Floor márkához tartozó pointone és pointzero belsőépítészeti központokat. Az első, 2018-ban megrendezett S/ALON BUDAPEST eseményen résztvevők biztosan emlékeznek a márkacsalád nevével fémjelzett egyedi installációra, amely mellett lehetetlen volt elsétálni. Ress Tirza marketingvezetővel beszélgettünk múltról, jelenről, az olasz designörökségről és a 2019-es várakozásokról. Tarts velünk, és ismerd meg a prémium design kiemelkedő hazai képviselőinek egyikét!
RT: A 2018-as S/ALON BUDAPEST eseményen a pointone és a pointzero mutatkozott be, melyek a lakossági területet látják el prémium design megoldásokkal. A márkák anyavállalata, a Decor Floor több mint 20 éve van jelen a magyar piacon, és elsősorban közületi projektekhez szállít hideg- és melegburkolatokat.2005-ben fogalmazódott meg a lakossági terület felé történő nyitás gondolata. Felmerülhet a kérdés, hogy miért, de valójában egyértelmű, kézenfekvő döntés volt, hiszen a kezdetektől a minőség a cég vezérfonala. A számtalan közületi projektnek köszönhetően sok szereplőt megismertünk, akik magánemberként is jelezték az igényt, mi szerint a Decor Floor és az általa képviselt megbízható színvonal lakossági vonalon is elérhető lehetne. Ekkor jött létre a budai pointzero.Bátor lépés volt, de ez végig kíséri a cég életét. Cégünk két vezetője – Lovas Gusztáv és Vörös Péter – remek érzékkel hozzák meg a stratégiai döntéseket, és őszintén hisznek a minőség értékében és erejében. A folyamatosan felfelé ívelő pályának köszönhetően pedig 2017-ben megnyitotta kapuit másik bemutatótermünk, a pointone.
RT: Fontos szempont volt, hogy két helyen is legyen bemutatótermünk, melyek bár szellemiségben azonosak, jellegükben mégis különbözőek. A pointzero kellemes budai közegben helyezkedik el, ahová autóval lehet könnyen eljutni, a pointone pedig egy nyüzsgő, belvárosi üzlet, ami felveszi a ritmust a nagyvárosi pörgéssel, ahová a hétköznapi rohanás közben is be tudsz térni nézelődni, inspirálódni. A Szabadság tér 14. szám alatti showroom azért is különleges, mert a CEDIT kizárólagos bemutatóterme - ez a nagymúltú, pompás olasz márka sehol máshol nem található meg Magyarországon. Nagy büszkeség számunkra a Florim cégcsoport belénk vetett bizalma, ami a kezdetektől végig kíséri közös utunkat.
RT: Meeting Pointnak neveztük el az új showroomot, ami egyrészt utal a márkacsaládra, illeszkedik a belvárosi, nyüzsgő légkörhöz, ami könnyen elérhető és megközelíthető, és a belsőépítészek és építészek bármikor szervezhetnek ide találkozót nyitvatartási időben, akár az értékesítő közvetlen jelenléte nélkül is. Ha szakmai kérdésük merülne fel, vagy előrébb lépnének a tervezési folyamatban, itt minden kéznél van. Napi szinten térnek be a kapcsolatrendszerünkben lévő építészek, belsőépítészek az ügyfeleikkel, hiszen itt otthonosan tudnak mozogni, kellemes és kényelmes környezetben tudnak tárgyalni, használhatják a katalógusainkat, és bármikor kaphatnak segítséget. Előadásokat és workshopokat szoktunk tartani – olykor egyetemistáknak, máskor pedig a partnercégeink képviselői jönnek el hozzánk, így első kézből értesülnek az ügyfeleink a legújabb termékekről és kollekciókról. Hiszünk abban a szellemiségben, ami körül vesz minket a mindennapokban, ezért az éves ügyféltalálkozóinkat is a saját helyeinken szoktuk megrendezni, megünnepelve a közös sikereket.
RT: Nem aprózódunk el. Leginkább kiemelt márkákkal dolgozunk, többekkel kizárólagos forgalmazói kapcsolatot ápolunk. Nagyon ügyelünk arra, hogy termékportfóliónk fókuszált legyen, mert van egy jól definiált missziónk, elképzelésünk arról, hogy mi az a minőség, szállítási idő és design színvonal, ami hozzánk köthető. Amennyire hiszünk abban, amit csinálunk, ugyanannyira hiszünk partnercégeinkben is.
Sokan nem szívesen vállalnak be extrém megoldásokat, de mi nem ódzkodunk ettől, ezért szívesen bemutatunk meghökkentő termékeket is, amelyek biztosan hatást váltanak ki mindenkiből. Felsőkategóriás anyagok, nagymúltú márkák, időtálló minőség az, amit képviselünk, a kiegészítőknél pedig elsősorban a kreativitást keressük.
RT: Alapvetően az olasz design áll hozzánk a legközelebb. Ennek oka, hogy valóban olyat tudnak mutatni, ami igazán passzol a mi, az ügyfeleink és a belsőépítészek elképzeléseihez is. A hosszú évek tapasztalata bizonyította, hogy jó az irány. Ezek a darabok magukért beszélnek, ha csak kiemelem az egyik legnagyobb partnerünk, a Florim kerámiaburkolatait, nem is kell magyarázni, mitől különleges, elég csak egyszer meglátni élőben. Ugyanez igaz a bútorokat és kiegészítőket kínáló partnereink termékeire is. Mindig tudnak valami újat, lenyűgözőt mutatni.
RT: A Decor Floorral sok szakmai eseményen meg tudjuk mutatni magunkat, a S/ALON BUDAPEST-nek hála pedig már a pointone-nal és pointzeroval is van lehetőségünk ilyen jellegű megjelenésre is.
Nincsen ennél jobb út, mint egy ilyen kiállítás ahhoz, hogy az emberek jobban megismerjék azt, amit mi is képviselünk. Végre bővülhet azok köre, akik keresik és élvezik a kiemelkedő designmegoldásokat. Szuper, hogy az eseménynek köszönhetően láthatják a résztvevők, hogy itthon is elérhetőek gyönyörű és minőségi termékek, és ezekért nem kell országhatárokat átlépve utazni.A S/ALON BUDAPEST egy remek első lépése annak az utazásnak, melynek során egyre több emberhez eljut, hogy mit is képviselünk valójában. A 2018-as S/ALON BUDAPEST alkalmával rengeteg visszajelzést kaptunk, ami bizonyította, hogy van igény a rendezvényre. Volt, aki most ismert meg minket, volt, aki régebben dolgozott velünk, de most újra aktuális neki az építkezés vagy az otthona berendezése. Már izgatottan várjuk az idei S/ALON BUDAPEST-et is, ahol még nagyobbat szeretnénk dobbantani, és kicsit többet megmutatnánk a Decor Floorból is.
Mi már nagyban készülődünk a 2019-es S/ALON BUDAPEST eseményre. Csatlakozz a hivatalos Facebook oldalunkhoz és eseményünkhöz, és értesülj első kézből a kiállítással kapcsolatos információkról!