Fedezd fel a hazai designvilág legizgalmasabb szegleteit az idei S/ALON BUDAPESTEN!
Hello Magyar Design tárlatunk idén is több mint 40 hazai tervező újdonságát vonultatja fel négy installációban. A HMD összeállítások kurátora ez alkalommal Karácsonyi Vanda belsőépítész, aki egy minden eddiginél személyesebb és átélhetőbb koncepcióval fogja össze a magyar tervezők és művészek kezei között készült használati tárgyakat és dekoratív kiegészítőket: bútorokat, textileket, lámpákat, kerámiákat.
A Hello Magyar Design idén az MVM Paksi Atomerőmű Újra!Alkotó Energia programjának támogatásával valósul meg. Cikkünk felvezetőjében Karácsonyi Vanda mesél a koncepcióról, utána pedig többet is megtudhatsz összeállításokban bemutatkozó ígéretes tervezőkről és márkákról. Tarts velünk!
Az Emlékképek a jövőből design koncepció ötvözi a múlt hagyományait és a jelen technológiai innovációit.
E koncepció lényege, hogy olyan kompozíciók jöjjenek létre, amelyek egyaránt tükrözik a régi idők örökségét és a modern technológia nyújtotta lehetőségeket. Az elképzelés központi gondolata a különböző idősíkok egyidejű jelenléte, ami olyan érzést kelt, mintha fényképeket látnánk a jövőből.
A koncepció tárgyai és terei a hagyományos kézművességet, anyaghasználatot és formavilágot vegyítik kortárs technológiákkal olyan kortalan design érdekében, amely egyszerre nosztalgikus és futurisztikus. Ez az összemosódás nemcsak esztétikai szempontból érdekes, hanem mélyebb jelentéstartalommal is bír, hiszen összekapcsolja a múlt emlékeit a jelen lehetőségeivel és a jövő víziójával.
Rengeteg tehetséges művésztől futott be jelentkezés, akik munkáit más és más gondolatiság, anyaghasználat, koncepció jellemzi. A cél, hogy ezeket az önmagukban is kommunikatív tárgyakat úgy helyezzük egymás mellé, hogy együtt, egymást erősítve új jelentéstartalmat mutassanak, így a különböző világok egyesülésével olyan terek jöjjenek létre, amelyekben a természetes fejlődés, alakulás folyamata mutatkozik meg.
A négy installáció témájának meghatározásakor az volt a célom, hogy megmutassam, hogyan értelmezhetők a tárgyak különböző „színterekben”, ezért olyan enteriőrrészleteket terveztem, amelyek egymástól merőben eltérnek, és olyan életképeket tükröznek, amelyekhez a legtöbbünknek van valamilyen kapcsolódása.
A technológia fejlődése folyamatosan új opciókat biztosít a művészek számára a kísérletezésre. Az eszköztár bővülése mellett jellemző, de nem törvényszerű jelenség a hagyományos technikák elhagyása. Szerencsésebb ezekre az újdonságokra inkább olyan eszközként tekinteni, melyek gazdagíthatják a művészi kifejezésmódot, mintsem feltétlenül elsajátítandó irányként.
Rendkívül izgalmasnak tartom a design világának gyors ütemű változását, az évről-évre alakuló trendeket, és azt, hogy egyes gyártók vagy alkotók hogyan újulnak meg ezen a tendenciák hatására, hogyan dolgozzák bele azokat a saját történetükbe. Nagyon érdekesek számomra azok a terek, amelyek használóiról mesélnek, okkal szerepeltetnek bizonyos tárgyakat. Úgy gondolom, hogy ezek az átmenetek, örökölt és kialakított jegyek egymásmellettisége tükrözi az embert, ezáltal alakuló, harmonikus egységként létezik a környezet és lakója.
A design alakulása új utakat és lehetőségeket tár fel; nem csupán a meglévő problémákra keres megoldásokat, hanem kreatív módon formálja a jövőt. A tervezők feladata, hogy túllépve a konvenciókon olyan megoldásokat kínáljanak, amelyek új perspektívákat nyitnak meg. A technológiai fejlődés és a design szorosan összefonódva formálják egymást, hiszen az új technológiák lehetőségeket teremtenek a tervezők számára, hogy innovatív megoldásokat hozzanak létre, míg a design új igényeket támaszt a technológia felé.
Így ez a kölcsönhatás egy folyamatos, dinamikus fejlődést eredményez, ahol egyik sem létezhet a másik nélkül, a technológia és a design együtt formálja a jövő világát.
A Hello Magyar Design 2024 alkotói, márkái: Ágoston Kata, Albert Virág, Barabás Henriett, Bárczi Imre (Meander), Bechtold Fülöp, Cserba Anna, Danczkay Péter (Oleant), Fehérvári Panka, Füzes Veronika, Gulácsi Éva (EVAANNA), Hacker Orsolya, Huszlicska Réka (SOUTERRAIN), Ida Stone, Juhász Norbert (komok), Socowoo (Juhos Lehel), Kata Font Studio, Kele Sára (sarakele studio), Kerekes Tamás (Kerekes Furniture), Koroknay Anna Fanni, Miklósi Ádám (Co and Collect), Molnár Dóra (Fészek Részek), Mosolygó Levente, Néma Júlia, Pataki Lili, Plydesign, Rácz Rebeka, Rejka Erika, Révész Eszter (Dreaming Threads), Sárkány Bence (Sárkány Bence Furniture), Soltész Melinda, Temesi Apol (SoundWool), Timári Blanka, Ujváry Berta, VUUV Works, Wolf Bettina.
Ágoston Kata keramikus, belsőépítész és lakberendező, akit az agyag és a téralkotás iránti szenvedély hajt. Kedvence a magastüzű fatüzes égetési technika, emellett folyamatosan új módszereket kísérletez műhelyében. Munkáiban az egyediség, minőség, funkcionalitás és időtállóság ötvözete jelenik meg. Saját műhelyében rendszeresen tart agyagos és művészetterápiás workshopokat gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt.
A Blum & Wolf design-márka alkotói különleges világítótestek terveznek. Az a világ él a tervezők szeme előtt, amelyben a tervezett tárgy téralkotó vizuális elemmé válik, és nem csupán funkcióját tölti be, hanem hozzáad a tér hangulatához, egyedi világához. A Blum & Wolf világítótestek különleges, szoborszerű alkotások, közös meghatározójuk a frappáns hajtásokkal megalkotott forma és funkció, mely inspiráló vizuális élményt és varázslatot visz az otthonokba.
Barabás Henriett 2024-ben diplomázott a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen formatervező szakon. Korábban több mint tíz évig modellként dolgozott világszerte, a divatiparban és különböző kultúrákban szerzett tapasztalatai erős alapot adtak tervezői munkájához. Iskolai évei alatt anyagkísérleteket végzett, és több projektje is megvalósult, például az IKO szökőkút és két acél széke, a LOOP és a KARTON. 2024-ben a W Hotel Budapest Design Exchange eseményén osztotta meg tapasztalatait neves alkotók mellett.
Bárczi Imre lakberendezési kerámiákat készít, amelyek az „öreg” Európa szellemiségét és a Kárpát-medence évezredes kultúráinak formavilágát ötvözik modern értelmezésben. Munkáinak rusztikus formái egyaránt illenek modern és autentikus terekbe, esztétikai értékük mellett pedig mélyebb jelentéseket is hordoznak, így dekorációs és meditációs elemként is szolgálnak. 2024 júliusában az Aszkosz kerámiája is bemutatásra került Belgiumban, az Európai Tanács épületében a HU24 EU kiállításon, Magyarország EU Tanács soros elnöksége alkalmából.
Bechtold Fülöp végzős mesterszakos hallgató a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, aki formatervező diplomáját a Soproni Egyetemen szerezte, majd szobrászatot tanult Nápolyban. Munkái a budapesti Szépművészeti Múzeumban és a velencei Ateneo Veneto-ban is megjelentek. Üvegművészetében a véletlen és a tökéletlenség szépségét kutatja; az anyag kiszámíthatatlansága és törékenysége lehetőséget teremt a művészi szándék és az üveg sajátos viselkedése közötti párbeszédre.
Cserba Anna 2021-ben diplomázott a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen formatervezőként, majd Dániában dolgozott bútortervezőként. Munkáit a környezet, funkcionális igények és személyes kötődések inspirálják. Tervezői filozófiája a fenntarthatóságra épül, időtálló és érzelmileg gazdag tárgyakat hoz létre, amelyek generációkon át öröklődnek. Stílusát az egyszerűség, valamint a karakteres, kifejező részletek jellemzik.
Az Oleant világítótestek nem csupán funkcionális elemek, hanem műalkotások. A csillagászat és a mérnöki tudomány ötvözésével olyan egyedi világítótesteket alkotnak, amelyek tökéletesen megvilágítanak bármilyen teret. A nap, csillagok és napfogyatkozások ihlette, kézzel készített lámpáik az ügyfelek igényeire szabva készülnek, így a fényforrások az egyedi elképzelések megtestesítőivé válnak.
Fehérvári Panka 2024-ben szerzett formatervező mesterdiplomát a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, korábban a BME-n végzett terméktervezőként. Tervezői attitűdjét különböző kultúrák és korok inspirálták, európai utazásai is formálták. 2024-ben közreműködött a Borz Kováts Sándor-kiállításon a Design Museum Brussels-ben, és munkái megjelentek a stockholmi Furniture Fair-en is. Tervezéseiben az anyag természetét és technikai lehetőségeit kutatja, hogy a formák az anyag sajátosságait tükrözzék.
Füzes Veronika egyedi tömörfa bútorokat készít, amelyeket különféle fonalakkal és szövési technikákkal ötvöz. Asztalosként 2018-ban végzett, azonban a fa iránti vonzalma gyerekkorára nyúlik vissza. Az elmúlt 20 évben különféle kézműves technikákat sajátított el, különösen a fonalak sokszínűsége vonzotta. Munkáiban a famegmunkálás és a szövési technikák egyesítésével hoz létre modern, mégis tradicionális elemeket ötvöző minimalista bútorokat – székeket, sámlikat és padokat. Fonalválasztékában a természetes anyagok (gyékény, kender) mellett korszerűbb megoldások, például dán papírzsinór és paracord kötelek is megtalálhatók.
Az EVAANNA egy 2023-ban Gulácsi Éva Anna által alapított hazai fémműves márka, amely a művészetet a mindennapi tárgyakba integrálja. Az első kollekció tömör sárgarézből és bronzból készült bútorfogantyúkat, kilincseket és fali akasztókat tartalmaz. A Pinch kollekciót az emberi érintés ihlette, lágy formái és organikus felületei gyengéd érzékhatást nyújtanak, miközben tartós használatot biztosítanak. A homoköntési technika izgalmas textúrát eredményez, amely minden darabot egyedivé tesz.
Hacker Orsolya az emberek és érzelmeik összekapcsolásának lehetőségét látja a kerámiaművészetben. Az általa alapított OHO Ceramics célja olyan egyedi, időtálló darabok létrehozása, amelyek a kézművesség és az innováció harmóniáját tükrözik, és minden korosztály számára vonzóak. Munkái a mély érzelmeket idézik meg a kerámiák mintáiban és textúráiban.
A SOUTERRAIN Huszlicska Réka kerámia és home decor projektje, amely már negyedik éve jelen van a budapesti design- és kisvállalkozói szcénában. A koronavírus első hullámában Réka szabadidejét az általa régóta tervezett tárgyak megvalósítására fordította. 2020-ban alapította a LUNO kerámia műhelyt, amelynek működtetése is napi rutinjává vált. 2024-ben végzett formatervezőként a Budapesti Metropolitan Egyetem mesterszakán.
Az IDA STONE egy hazai belsőépítészeti márka, amely mészkőből készült egyedi designbútorokat kínál, ahol az időtlen elegancia és a természet nyers szépsége találkozik. A márka a modern otthonteremtési stílust képviseli, a lerakóasztaloktól a dohányzóasztalokig minden termék fenntartható luxust és kifinomult megjelenést nyújt. Az IDA STONE műhelye a mészkő eleganciáját a kortárs design játékosságával ötvözi, célja pedig, hogy népszerűsítse ezt a kivételes kőanyagot, és olyan bútorokat alkosson, amelyek nemcsak praktikusak, hanem műalkotások is.
A Komok egy építészek által alapított kollaboratív bútormárka, amely időtálló, kisszériás és egyedi bútorokat készít. A márka tervezőkkel és műhelyekkel együttműködve törekszik fenntartható, funkcionális és egyszerű tárgyak létrehozására. Az építészettel való szoros kapcsolatuk meghatározza tervezői hozzáállásukat: figyelnek a szerkezeti és műszaki részletekre, és az ésszerű funkcionalitás és a színvonalas megjelenés egyensúlyát keresik.
A SOCOWOO egy kreatív együttműködés Néző János, a Nezozen akril kő alkotóműhely tulajdonosa, és Juhos Lehel formatervező között. A márka egyesíti tapasztalataikat az innovatív termékfejlesztés és a fejlett gyártástechnológiák alkalmazása terén. Magas minőségű bútoraikat egyaránt ajánlják otthoni és közösségi környezetbe, emellett megoldást kínálnak egyedi projektek megvalósításához is, különösen solid surface anyagok felhasználásával.
A STUDIO FONT márkát tiszta vonalak és maximalista funkcionalizmus jellemzi. Geometrikus lakáskiegészítőket és kisbútorokat készít, amelyek absztrakt művészeti installációkra emlékeztetnek. A designjuk a mindennapi tárgyakban rejlő poétikus szépséget keresve a konstruktivista művészet és építészet íves formavilágából merít. Kézi és gépi technológiákat alkalmaznak, ötvözve a manufakturális egyediséget és a sorozatgyártás előnyeit. Céljuk fenntartható, hosszú élettartamú termékek létrehozása: a PALM és a MARMO kollekció is fenntartható tervezés eredményeként született, fekete márvány hulladékanyagból készült.
A sarakele brand izgalmas, de időtlen szépségű, minimalista tárgyakat és belső tereket alkot, a fenntarthatóságot mindig szem előtt tartva. Kele Sára kísérletező, előremutató szemlélete a formákon túl az anyaghasználatra és a gyártási metódusokra is kiterjed, törekszik a kézműves mesterek tradicionális tudásának ötvözésére kortárs és innovatív megoldásokkal. Fontos számára a lokalizmus, a gyártókat a környezettudatosságra és a közösségre tett hatások figyelembe vételére ösztönzi.
Kerekes Tamás egyedi és magas minőségű tömörfa bútorokat készít. Bútoraiban előszeretettel párosítja a fát modern anyagokkal, és nem riad vissza az élénk színek alkalmazásától sem.
Koroknay Anna Fanni stílusát a bohókás, feltűnő színvilág és az absztrakt formák egyvelege jellemzi. Inspirációját az adott pillanatból meríti: bár előre megtervezi kompozícióit, a szőnyegkészítés során alakul ki a végleges verzió. Szőnyegeit gyakran a természet ihleti, például egy úton lévő kátyú vagy egy pocsolya formája. 2023 tavaszán kezdett el önállóan a tufted technikával dolgozni, és folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy több szakmai tapasztalatra tegyen szert.
Lukácsi Boldizsár egy művészcsalád legfiatalabb generációjának tagjaként a klasszikus és kortárs művészetek harmóniájában nőtt fel. Miután a szobrászati készségeket leginkább édesapjától, a nemzetközileg is elismert képzőművésztől, Lukácsi Lászlótól elsajátította, elkezdte saját művészeti világát is kialakítani. Munkáiban az ellentétek vonzását és kölcsönhatásait vizsgálja. Az éles üveglapok szigorú szerkezetéből kialakított lágy ívek ezeknek az emberi helyzeteknek az érzelmi összetettségét tükrözik.
A Co and Collect Miklósi Ádám háromszoros Red Dot díjas formatervező íróasztali kiegészítőket fejlesztő márkája. Termékcsaládjának bemutatkozó darabjai a 3X3 és a 2X2 kábelrendezők. Inspirációját a tervező hátizsákjában található torokfertőtlenítő cukorka csomagolására tekeredő töltőkábel adta, amelyet játékos véletlenszerűséggel ötvöz esztétikus, felhasználóbarát élménnyé.
Molnár Dóra terméktervező mérnök, a Fészek Részek munkatársa, idén először mutatkozik be a kiállításon. Tervezői célja, hogy olyan praktikus megoldásokat hozzon létre, amelyek az emberek javát szolgálják, miközben a környezeti fenntarthatóságot előtérbe helyezi.
Mosolygó Levente a Győri Széchenyi István Design Campus frissen diplomázott formatervező hallgatója. BA diplomamunkájának célja egy nyílt forráskódú, 3D nyomtatható lámpa létrehozása volt, amely az open design és design modding eszközeit használja. A tri-angle Ikea Frekvens hack teljesen 3D nyomtatható, támogatás nélkül. Az Ikea Frekvens LED-et használja, és animációk létrehozására alkalmas a Feather M0 segítségével. A design modding és open design révén csökkenthetők a gyártás, szállítás és csomagolás környezeti hatásai.
Néma Júlia képzőművész és porcelán-, valamint kerámiatervező munkásságát a művészet, a design és a kézművesség harmonikus és egyedi összefonódása jellemzi. Műhelye az országban az első és egyetlen olyan műhely, ahol egy saját, magas hőfokon működő fatüzeléses kemencében, magas szintű szakmai hozzáértéssel készülnek műalkotások, építészeti kerámiák és használati tárgyak. Néma Júlia évek óta elkötelezetten kutatja és használja fel a hazai, helyi alapanyagokat; természetes forrásokból gyűjt agyagokat, földet, kőzeteket és ásványokat, melyeket fenntartható tervezői és művészeti gyakorlat keretében alkalmaz. Ezeket az anyagokat sokoldalúan építi be tálalóedényeibe, faliképeibe és szobraiba.
A Lilipataki márka olyan bútorokat kínál, melyek természetes hatásukkal szebbé és otthonosabbá teszik a lakótereket. Minden termékük átgondoltan megtervezett, egyedileg készül, gondosan kiválogatott anyagokból. A márka mögött álló tervező, Pataki Lili célja olyan minőségi bútorok gyártása, melyek a nemzetközi viszonylatban is megállják a helyüket.
Babits Tamás 2014-ben alapította a Plydesignt, célul kitűzve, hogy családi üzem tapasztalatára építve magas színvonalú designkollekciót hozzon létre. A márka a technológia és az anyag ötvözésével javítja az életminőséget azóta is, és fiatal tervezők támogatásával erősíti a magyar fa- és designipart. Az évek alatt kialakult választék jól kielégíti a közületi, otthoni és irodai belsőépítészeti igényeket.
Rácz Rebeka autodidakta keramikusként a design és a művészet határterületén alkot. Tárgyai szobrok és használati tárgyak egyben. A szalagfelrakás ősi technikáját alkalmazza, munkáiban a készítés folyamatának nyomai, valamint a kézi felrakás szabálytalanságai szándékosan láthatóak, amit színes mázak kiemelnek. Koncepciója a szabályok feszegetésére és a konvenciók megkérdőjelezésére épít, tárgyai folyamatosan új kérdéseket vetnek fel. Munkáit számos helyen kiállították és árulták világszerte.
Rejka Erika egyetemi tanulmányai alatt kezdett foglalkozni a tiszta alapformákból kialakítható tárgyakkal. Munkái a design és a craft ötvözését képviselik, egyszerű, minimalista formavilággal, karakteres színekkel és szokatlan formai megoldásokkal. Használati tárgyakat, lakáskiegészítőket és autonóm porcelán alkotásokat készít. Munkái megtalálhatóak hazai és külföldi gyűjteményekben is.
Révész Eszter DLA textilművész a Dreaming Threads textiltervező stúdió alapítója. Célja az emberek kulturális örökségükhöz való közelebb hozása a design révén. Az általa tervezett enteriőr textilek művésziek és funkcionálisak, minden darab egy történetet mesél el. Eszter a tradíciókat egyéni design vízióval újítja meg, friss színekkel és izgalmas felületekkel illesztve a kortárs enteriőrökbe. A stúdió egyedi, személyre szabott tervezést is kínál magánmegrendelőknek és belsőépítészeknek.
Sárkány Bence egyedi tömörfa bútorokat tervez, amelyek a kényelem és funkcionalitás ötvözésével generációkon átívelő értéket képviselnek. Idén a Pudding hokedli széria új kollekcióját mutatja be, mely masszív tölgyfából készült, biztosítva a stabilitást és tartósságot. A hokedlik lágyan lekerekített formái letisztult, modern és barátságos megjelenést nyújtanak. Bemutatja továbbá az Orja nevű műtárgyat, amely egy korábbi szék formáján alapul, és speciális eljárással készült, több mint 12 ezer vágattal. Ez a munka az idő relatív voltára és a használati és kiállítási tárgyak közötti egyensúlyra hívja fel a figyelmet.
A Glassflow egyedi luxuskategóriás üvegtermékeket kínál: tükörreflexiós burkolatokat, világító üvegobjektumokat és üveg műtárgyakat. A márkát Soltész Melinda, a BKIK Magyar Kézműves Remek díjjal kitüntetett tervezőművész alapította. A burkolatok moduláris elemekből állnak, és egyedi darabok is kérhetők a megrendelő által megadott plasztikával. A termékek egy része újrafelhasznált üvegből készül, és a gyártás során keletkezett anyagok újrahasznosítására is figyelmet fordítanak.
Temesi Apol a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen textiltervező művészként végzett 2014-ben, majd DLA-hallgatóként a MOME Doktori Iskolájában doktori címét 2022 tavaszán szerezte meg. Kutatásai a helyreállító, nyersanyag-centrikus tervezésre összpontosítanak, különös figyelmet fordítva a regionális gyapjú maradékok felhasználhatóságára. Innovatív gyapjú akusztikai paneleivel 2018-ban díjat nyert a Climate-KIC Accelerator programban, és 2019-ben Moholy-Nagy László Formatervezési Ösztöndíjas volt. 2020-ban a Climate-KIC Retrofit nemzetközi klíma-innovációs versenyen is díjat nyert. A SoundWOOL brand alapítója, amely 2022-ben elnyerte a BIG SEE Product Design kategória díját.
Timári Blanka 2023-ban szerezte meg formatervező művész mesterdiplomáját a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen. Munkáiban a játékosság és humor állnak a középpontban, amiket saját készítésű, részletgazdag alkotásaiban jelenít meg. Precizitása révén filmekben és sorozatokban is dolgozott kellékeken és díszleteken. Mundane konceptuális kollekciójában a hétköznapi tárgyak a funkcionalitás helyett a gondolatiságot helyezik előtérbe, humoros és abszurd formában.
A tervező kis szériás lakástextilekkel és egyedi darabokkal foglalkozik. Munkáiban a funkcionalitást és esztétikát ötvözi, célja, hogy örömöt és játékosságot csempésszen az otthonokba. Szövött struktúrák, építészeti elemek és gyerekkori inspirációk jelennek meg munkáiban, ahol a színek, formák és felületek játékával a biztonságot és nosztalgiát idézi meg.
A VUUV Works tervezők és kézművesek – Lébényi Anna, Mészáros Liliána, Kunos Eszter, Oszvald Lilla, Pattantyús Orsolya, Nagy Ádám János, Kovács Tibor, Köpf Jenő, Fekete Viktor – együttműködésével limitált példányszámú, egyedi bútorokat és otthoni kiegészítőket készít. A termékek fenntarthatóságra és etikus munkakapcsolatokra építenek, környezetbarát anyagválasztással és gyártási folyamattal készülnek. 2024-ben a VUUV Works új technikákat – mint lézervágott intarzia és sárgaréz kiegészítők alkalmaz – a legújabb darabjaikon. A SALON BUDAPESTEN bemutatott művek között a lokális sásfonás, esztergált fa átkötők és eklektikus faminták is szerepelnek majd.
Wolf Bettina divat- és textiltervező művész, aki ötvözi a grafika, ötvösség, formatervezés és divattervezés készségeit. Középiskolai ötvös tanulmányai után formatervező diplomát szerzett Sopronban, majd mesterdiplomát a Budapesti Metropolitan Egyetemen. Munkái aprólékos kidolgozottságúak, funkcionális és esztétikai értékeket ötvöznek. Díjai között szerepel a Magyar Formatervezési Díj különdíja (2016) és a Moholy-Nagy László Formatervezési ösztöndíj (2022). Jelenleg az MMA Művészeti Ösztöndíj Programjában vesz részt.
Ne hagyd ki a lehetőséget: fedezd fel első kézből a hazai designszcéna pezsgő világát az idei S/ALON BUDAPEST lakástrend kiállításon szeptember 20-22. között a Budapest Arénában! Addig is csatlakozz hozzánk Facebookon és Instagramon inspiráló tartalmakért! Ha pedig szeretnéd elkerülni a sorban állást, érdemes előre beszerezni online a jegyed itt.