Portré
  /  2021.09.19.  /  

"A szépség iránti szenvedély a génjeinkben van"

antoniolupi interjú

Az olasz hagyományok és a szépség iránti szenvedély az antoniolupi génjeiben van.

A luxus fürdőszobai megoldások világszinten is elismert gyártója, a cég mégis büszkén vállalhatja, hogy megmaradt családi vállalkozásnak. Az elkövetkezőkben az alapító Antonio négy gyermekének egyikével, Andreával beszélgettünk arról, hogy mit is jelent a Lupi családot képviselni, valamint, hogy hogyan menedzselik édesapjuk hagyatékát, egy ízig-vérig olasz, világhírű brandet.

Manapság a prémium fürdőszobai design megoldások egyik legjelentősebb brandje, az antoniolupi mégis megőrizte személyességét, hiszen a Lupi család és a családfő öröksége központi szerepet tölt be a hétköznapokban. Kik állnak pontosan a márka mögött?

Az antoniolupi nem egy szimpla fürdőszobai termékeket gyártó cég, hanem egy modern brand, ahol úttörő és komplex megoldásokat készítünk a tökéletes otthoni környezethez. A színfalak mögött az alapító, Antonio négy gyermeke irányítja a vállalatot testvéri harmóniában, különböző pozíciókban: Patrizia, Nello, Sergio és én. Jómagam a projektmenedzsment és branding feladatokból veszem ki a részemet.

Majdnem 15 éve, hogy az eredeti arculatot idéző új logót készítettetek. Miért hoztátok meg ezt a döntést?

2007-ben, egy évvel édesapám halála után úgy döntöttem, hogy újratervezem a vállalat logóját, és az apám által a ‘60-as években készített formához tértem vissza.

Ez méltó emléket állít Antonio sikereinek.

A fürdőszobák központi szerepet töltenek életünkben. Szerinted mi a tökéletes fürdőszoba titka?

A titok az, hogy mindennek helye legyen, amire szükség van. Egy projekt akkor sikeres, ha képes alkalmazkodni az ügyfél stílusához és elképzeléseihez.

Az antoniolupi számos ikonikus és saját maga által bejegyzett anyaggal dolgozik. Melyek a legfontosabb alapanyagok a gyártási folyamatban?

Számomra az anyagkutatás az egyik legizgalmasabb aspektusa minden projektnek.

A modern technológiának köszönhetően alapanyagok széles tárháza elérhető, de fontos, hogy következetesen és az adott, új termékhez illően válogassuk meg őket.

Mindig igyekszem a termékek keretein kívül is gondolkodni, amikor új tervet kapok kézhez, és próbálom rendhagyó, egyedi és innovatív módon megvalósítani azt.

Több ismert tervező is készített már antoniolupi kollekciókat, Carlo Colombo, Mario Ferrarini és Paolo Armeniese, csak, hogy párat említsünk. Mi teszi a művészek számára vonzóvá az antoniolupit?

Valóban, ez csak egy kis szelete azoknak a tervezőknek, akikkel az elmúlt években együtt dolgozunk, hiszen az antoniolupi több mint 20 alkotó ötleteinek és víziójának összessége. A tervezők azért szeretik ezt a brandet, mert van elég bátorságunk ahhoz, hogy a határokat feszegessük, majd az új ötleteket szigorú alapossággal és stílusosan valósítsuk meg.

Mennyire látod elválaszthatatlannak az olasz hagyományokat és kultúrát az antoniolupitól?

Nagy öröm számunkra, hogy a mai napig Toszkánában található az antoniolupi központja, ugyanabban a régióban, ahol édesapánk született, és ahol elindította a vállalkozást.

Ez az ország történelmében és kultúrájában gazdag, ez az, ami az antoniolupi génjeiben van.

A márka lenyűgöző fürdőszobái a nemzetközi design kiállítások elengedhetetlen szereplői. Örömünkre szolgál, hogy a CODE Showroom által az idei S/ALON BUDAPESTEN is vendégül láthattuk az antoniolupit. Szerinted mi a jelentősége az ilyen típusú, nagyszabású és multikulturális eseményeknek?

Nagyon várjuk az eseményt, hogy végre élőben is találkozhassunk a design és a termékeink iránt érdeklődőkkel. Az efféle nemzetközi kiállítások vissza nem térő lehetőséget nyújtanak arra, hogy új közönséggel ismertessük meg a márkánk által képviselt minőséget és a szenvedélyt, ami mozgat minket. Ezek azok a jellemzők, amiket egy szimpla katalógus nem tud visszaadni.

Az alapító, Antonio Lupi a márka folyamatos fejlődésére helyezte a hangsúlyt. Ahogy ő fogalmazott, szeretné, ha folyamatosan a konkurencia előtt járhatna. Ha a jövőbe tekintesz, milyen fürdőszobai trendekre számít a brand?

A kreativitásban fontos a határtalanság, és hogy merjünk újszerű megoldásokkal elkápráztatni az ügyfeleket.

Egy tervező számára esszenciális tulajdonságok a szenvedély, bátorság és érzékenység, és, hogy meglássa azt, amit mások nem.

És ezek mellett talán még fontosabb, hogy ne hagyjuk, hogy a piaci igények a végletekig befolyásoljanak.

Köszönjük, hogy 2021-ben csatlakoztál hozzánk Magyarország legizgalmasabb lakástrend kiállításán! A S/ALON BUDAPEST világpremierekkel és a legújabb design koncepciókkal tarkított hosszú hétvégéje jövőre is visszatér, hogy a prémium enteriőr design legnagyobbjaival újra találkozhass. Ne felejts el feliratkozni hivatalos Facebook és Instagram oldalainkra, hogy addig se maradj le a S/ALON BUDAPEST 2021 legjobb pillanatairól, valamint a design világának legfontosabb híreiről és újdonságairól!

2021.09.19.

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

Vissza a blog főoldalra
 “A virág szeretete hajt”
/ Portré

“A virág szeretete hajt”

Interjú Zala Andreával és Henrik Katával, a Florista alapító-tulajdonosaival
A fenntarthatóság kicsiben kezdődik
/ Portré

A fenntarthatóság kicsiben kezdődik

Újra!Alkotó Energia: a tudatos életmód új online magazinja
mutass meg mindent!